Header Ads

Seo Services

>>T-Uİ Launcher⭐⭐⭐












google play indir

pc indir




EK BİLGİLER

Güncellendi

Yükleme sayısı
100.000 - 500.000

Mevcut Sürüm
5.2.1

Gereken Android sürümü
2.2 ve üzeri


İzinler


Sunan
Francesco Andreuzzi

renkli tüm bu hasta mısın ve kaotik rampaları?
Simgeler App Çekmece ve dock yeterince size rahatsız etmedi?
Eğer basit bir komut ve girin tuşu ile istediği her şeyi yapabileceğini o kere özlüyor musun ne zaman?
Sonra, T-UI Launcher ve Linux gibi CLI ( C ommand L ine nterface) olduğu bir cihazınızın için bir zorunluluktur.


T-UI özellikleri:
• T-UI (gibi kaldırma , açık , sms , ..) komutları
• Yerli Android / Linux komutları
• takma , kullanmak sık daha hızlı komutları
• önerileri , size komutları oluşturmak yardımcı olmak için
• tuixt , in-app metin editörü
• yaygın özelleştirilebilir başlatıcısı
• CLI müzik playe
• Tam Linux gibi CLI arayüzü

Bazı T-UI komutları:
• kaldırma [uygulaması]
• sms [iletişim] [metin]
• arama [iletişim]
• kalk [ifade]
• arama [google, playstore, youtube, dosyalar]
• wifi
• flaş
• pay [dosya]
• mv / cp [dosya] [dest]
+ Diğer birçok Linux komutları

Teşekkürler Luke Winward için onun orijinal fikir için ve beta testi için. olduğu gibi Luke olmadan bu Linux CLI Launcher olmaz.

problemler veya öneri için bana e-posta çekinmeyin.
Benim çalışma olumlu bir oran bırakın gibi, ya da bana bir kahve ikram edin: PayPal 

TIP : Evinizde Launcher olarak CLI sahip sevmiyorum eğer birlikte Linux veya bu iki şey nefret ediyorum, bu yüklemeyin


Blogger tarafından desteklenmektedir.